Big Band Straight Ahead is op zoek naar een 2e tenorsaxofonist(e)! We zijn een enthousiaste Bigband onder professionele leiding van Sander Zwerink en repeteren iedere maandagavond in Lochem. We treden ongeveer 7 keer per jaar op. Het is handig als je goed van blad leest. Improvisatie-ervaring (of -interesse) is geen must maar wel welkom. Lijkt dit alles je wat? Kom gerust vrijblijvend een keer luisteren of meespelen. Na een proefperiode kijken we samen of je lid wordt. Mail voor informatie naar: 